Friday, March 07, 2003



پراکنده

امروز يک چند تا مطلب دارم که ميخوام بگم و زود برم چون روز يکشنبه امتحان دارم. يکي از سخت ترينهاش هم هست که من با اعتماد به نفس کامل بعد از ميان ترم حتي ورقش هم نزدم. بگذريم.
ديروز روز خوبي داشتم. پر از خنده و احساس. اما خوب مثل همه چيز توي زندگي بعد از يک اتفاق خوب هميشه يک چيز غم انگيز هم اتفاق مي افته ديگه. خوب چکار ميشه کرد. همون لحظه هاي خوبش رو آدم بايد يادش بمونه. بقيه اش زياد مهم نيست. البته در اکثر مواقع و نه هميشه. در هر صورت اميدوارم نصيبه شما هم بشه يک همچين روزي. راستي ديروز پوچ هم بود نميدونم که چيزي مينويسه يا نه.
بعدش هم اينکه اين template رو بنده 10 بار edit کردم ولي blogger اجازه ي publish نميده و هي error پشت error حالا فعلاً اينطوري تحمل کنيد تا ببينم چيکار ميتونم بکنم.
ديگه هم اينکه "بهادر مريخيه سبز" هم از آموزشي اومده و دوباره شروع کرده به نوشتن. البته از همين جا شکايت خودم رو مبني بر بي معرفت بودن ايشون به خاطر خبر ندادن در مورد برگشت به دادگاه عاليه مريخ اعلام ميکنم تا حالش رو بگيرن. ولي خوب ميگم بخاطر ونوسي که بايد حسابي سرحال باشه زياد کاري باهاش نداشته باشن.
اين آخري هم که خبر ديشب هست بدم و برم. چند هفته ي پيش يک امتحان داشتيم جاي شما خالي نباشه خيلي جيغ. قرار بود ساعت 2 امتحان باشه و من هم ساعت 4 يک قرار گذاشته بودم. آقا چشمتون روز بد نبينه اين حضرت استاد ساعت 3 تازه تشريف آوردن و امتحان رو برگزار کردن و درست مثل تمام درسها که تا به ما ميرسه آسمونش ميتپه 5 ورق سوال دادن دست ما و 2:30 وقت هم بدون چونه مرحمت کردن با امکان استفاده از اوقات اضافي جهت تکميل جوابها. خلاصه بگم من که همين طور تند تند يک سري لغات رو گذاشتم پشت سر هم و يک چند تايي هم شکل کشيدم و پريدم بيرون که ديدم واويلا ساعت شده 5. بماند که من اونروز چقدر شرمنده شدم ولي فکر اين متحان هم راحتم نميگذاشت. ولي ديشب طبق اخبار واصل شده از جناح استاد محترم پس از تحويل پروژه با print رنگي و کاملاً سر وقت نمره اين پرنده ي شرمنده شده B+ و اين يعني هوررررررااااااا.
ديگه بسه هر چي حرف بي ربط زدم. راستي دعا کنيد زودتر بياد باشه؟ کيش ديگه به من مربوطه...

Monday, March 03, 2003

خشم پرنده


من عصبانیم خیلی. نمیدونم این صفحه چش شده این چند روزه. اصلاً هیچکدوم از عکسهاش Load نمیشه. مخصوصاً از دسن این Title خیلی ناراحتم که اصلاً نمیاد و من خیلی براش زحمت کشیده بودم... الآن که بزنم زیر گریه... تو رو خدا شما به من بگین این عکس ها رو میبینین یا نه. خدا کنه که ایراد از این کارت مسخره ی من باشه نه از Template.
حالا یک کم کمتر عصبانی هستم. آها خیلی ممنون از تمام کسانی که با من ابراز همدردی میکنن و همین طور اونهایی که لطف میکنن و برام comment میگذارن.
امّا این مطلب زیر رو یکی از دوستهای خوبم "کادو" برام فرستاده بود تا من بخونم حالم خوب بشه که موفق شد. من هم میگذارم اینجا شما هم بخونین. اگر خوشتون اومد شما هم از "کادو" تشکر کنین. همین زیر...:

People are illogical, unreasonable, and self-centered.
--- Love them anyway.

If you do good, people will accuse you of selfish ulterior motives.
--- Do good anyway.

If you are successful, you win false friends and true enemies.
--- Succeed anyway.

The good you do today will be forgotten tomorrow.
--- Do good anyway.

Honesty and frankness make you vulnerable.
--- Be honest and frank anyway.

The biggest men with the biggest ideas can be shot down by the smallest men with the smallest minds.
--- Think big anyway.

People favor underdogs, but follow top dogs.
--- Fight for a few underdogs anyway.

What you spend years building may be destroyed overnight.
--- Build anyway.

People really need help, but may attack you if you do help them.
--- Help them anyway.

Give the world the best you have and you'll get kicked in the teeth.
--- Give the world the best you have anyway.

Mother Tereza-Gonxhe Bojaxhi