Wednesday, July 11, 2007

JIKNS

اتفاقات خوب در زندگی تنها یکبار می‌افتند. ولی اتفاقات بد یکی یکی.

این کارت ATM من بعد از ۲ ماه از تاریخ باز شدن حساب هنوز بدستم نرسیده‌ بود. منم هر از چندی یک سری به بانک می‌زدم و یک کمی غرولند می‌کردم. تا اینکه یک دفعه آقای مسئول بانک گفت که توی سیستم برای شما کارت صادر شده ولی چون هنوز به دستت نرسیده باید زنگ بزنی به مرکز خدمات مشتری (Customer Service) و این کارت و باطل کنی و بگی یکی دیگه به آدرس بانک برات بفرستن که حتما به دستت برسه.

منم به فرموده البته با یک تاخیر دو روزه، روز پنج‌شنبه تماس گرفتم و کارت و باطل کردم و کلی هم با یارو بحث کردم که این چه وضعشه و از این چیزا. آقاهه هم به من گفت که کارت جدید صادر می‌کنن و برای بانک می‌فرستن.

و بدین ترتیب روز یکشنبه به من یک تلفن شد که مژده از بانک برات نامه اومده و کارتت بالاخره رسیده!!!! البته نه به بانک بلکه به آدرسی که کارت اول فرستاده شده بود.

حالا با در دست داشتن کارتی که دو روز قبل از رسیدن باطل شده، و انتظار برای کارت جدید که معلوم نیست کی می‌رسه، خیلی دارم حال می‌کنم و فقط موندم که با این همه شانس که یک جا پیش من جمع شده، آیا برای بقیه هم چیزی مونده؟

عزت همگی مزید.

Tuesday, July 10, 2007

Overdrive

ننوشتن تنها یک دلیل داره اونم اینه که وقت نکردم. به همین سادگی.

برای اولین باره که دارم تجربه می‌کنم که چه مزه‌ای داره که کار از آدم جلو بزنه و هر چی بدویی ازش عقب بمونی.

دقیقاً به همون دلیل بالا مجبور شدم دیروز جهت دوپینگ از مقدار معتنابهی Redbull استفاده کنم که برای تمام روز کار کردن تمرکز داشته‌باشم. برای همین چون دیروز overdrive کار کرده بودم حسابی دیشب تخلیه از انرژی بودم. اما خوبیه جریان اینه که کار اذیت نمی‌کنه یعنی خود کار رو دوست دارم.

فعلاً خیلی کار دارم و باید زود برم. ولی حرف برای نوشتن زیاده و زود بر می‌گردم.

عزت همگی مزید.