Saturday, August 18, 2007

It'sToughIsn'tIt

چندروزپیشداشتمتایپمیکردمیکدفعهسرروبلندکردمکهمتنروچککنمدیدمانگاریهیچکدومازفاصلههادرستتایپنشده. بعددیدمچقدرسختههاآدمحتینوشته‌یخودشروهمنمیتونهبخونه!!!!

چند روز پیش داشتم تایپ می‌کردم، یکدفعه سر رو بلند کردم که متن رو چک کنم دیدم انگاری هیچ کدوم از فاصله‌ها درست تایپ نشده. بعد دیدم چقدر سخته‌ها آدم حتی نوشته‌ی خودش رو هم نمی‌تونه بخونه!!!!

Thursday, August 16, 2007

Home Sweet Home

هنوزم هم انگاری اونقدرمطمئن نیستم که بگم دارم می‌رم خونه‌ی خودم! احتمالاً انتظار داشتم خیلی اتفاق عجیب غریبی باید بیوفته ولی زیاد هم هیجان‌انگیز نبود. شاید هم بود ولی گرمم حالیم نیست!

یک چیز دیگه‌ای هم هست، بیشتر دلم الان گواهینامه‌ی رانندگیم رو می‌خواد تا خونه! آخه الان فقط اتاق شکلش عوض می‌شه وگرنه اتفاق خاصی نمی‌افته. اما فکر می‌کنم، ماشین که بگیرم خوب خیلی بیشتر آزاد می‌شم و می‌تونم به تفریحات برسم که از پلاسیدگی در بیام.

علی ایه حال (ایراد غلط دیکته‌ای نداریم‌ها) فعلا نقشه‌ای خونه‌ی عمو رو داشته باشین که بدونین کجا پیداش کنین.

عزت همگی مزید و قدمتون روی چشم!


Monday, August 13, 2007

Once Again

بعضی از مردم معتقدن که اگر رویا یا آرزویی رو برای کسی تعرف کنی تعبیر و محقق نمی‌شه. حقیقتش منم خیلی خوشم نمیاد در مورد چیزهایی که دوستدارم با همه صحبت کنم و معمولاً موارد اصلی رو پیش خودم نگهمیدارم.

اما خوب امروز یکیش رو می‌خوام بگم. یکی از آرزوهام اینه که یکبار دیگه با بهترین رفقا و همکارام مهران و سیامک، دوباره دور هم جمع بشیم و با هم کار کنیم. شاید هم قسمت بشه و یک روزی شرکت رو همونطوری که می‌خواستیم راهش بندازیم.

این فکر چرا یادم اومد؟ چون فردا یک قرار ملاقات دارم که اگر به نتیجه برسه، می‌شه از توش یک پروژه‌ای در بیارم و همه‌مون دوباره دور هم جمع بشیم.

حالا تا ببینیم.

Sunday, August 12, 2007

Poetic

می‌گوید که:

هر دست که دادند همان دست گرفتند ***** هر نکته که گفتند همان نکته شنیدند

حال می‌ده این بیت بسیار. نخ‌سوزن وقتی از یک جایی می‌خوری که فکرش رو هم نمی‌کردی! الزاماً قضیه حتماً نباید چیز بدی باشه ها. ممکنه یک وقتی با یکی یک شوخی بکنی بعداً خودت وقتی توی همون موقعیت قرار می‌گیری یکی دیگه همین کار رو باخودت بکنه. اون موقع جریان خیلی با حال می‌شه.

مثالش هم باشه به وقتش براتون بگم.

لطف همگی مزید