Wednesday, April 23, 2008

Facebook Engagement and Redwan

بالاخره این relationship status ما هم تغییر کرد. این دنیای امروز هم برای خودش عجایبی داره‌ها.

عمراً ۱۰ سال پیش یک همچین کارایی رو می‌شد بکنی. دو نفر که همدیگه رو ۲-۳ ساله ندیدن، بوسیله‌ی تکنولوژی با هم در ارتباط باشن. و اونقدر به هم نزدیک بشن که تصمیم بگیرن با هم زندگی کنن.

حالا همین تکنولوژی بتونه واسطه بشه که این دو تا آدم این تصمیمشون رو بدون هیچ‌کدوم از سنت‌های رایج به همه اطلاع بدن.

اینم از محاسن تکنولوژیه دیگه. من که فکر نمی‌کردم اینقدر احساس خوبی بده. سوای خود جریان که عالمی داره، این همه محبت رفقا و دوستا واقعاً حس خوبیه!!! من اصولاً خیلی تنبل و یک هوا فراموشکارم توی این چیزا ولی این جریان باعث شد که بفهمم چقدر اون کسایی که بهشون تبریک می‌گی از این کار خوشحال می‌شن. شاید همین حس خودم باعث بشه که از این به بعد بیشتر سعی کنم یادم بمونه که این تبریک‌ها رو فراموش نکنم.

به هر حال، از تمام دوستانی که با پیغام‌های قشنگشون به ما تبریک گفتن تشکر می‌کنم. امیدوارم اونایی که توی زندگی هستن همیشه مثل روز اول عاشق همدیگه و زندگیشون باشن. بقیه هم که در تلاش برای تشکیل زندگی هستن به زودی به هدفشون برسن.

راستی عید رضوان‌تون هم مبارک.

1 comment:

Anonymous said...

من هم تبریک میگم
از ته دل آرزوی زندگی پر از شادی و آرامش براتون دارم.