Thursday, October 09, 2008

Real people

اینجا طهران!
لذت بردم وقتی خوندمش. تمام حرف‌هایی که دوست‌داشتم بزنم و زده.
طهران شهر تنفر برانگیزی که دوستش‌دارم. شهر سیاه و دود گرفته‌ایی که ۱۰۰۰ خاطره‌ی تلخ و شیرین ازش دارم. غروب‌های خاکستری. بارون‌های نم‌نم. اولین نسیم خنک پاییز و اولین سوز زمستون.
پتوی دودی که روشه، خوردی اعصاب تمام آدم‌هایی که توشه. ریخت و قیافه‌ی دخترها و پسرهاش، لباسها و آرایش و ماشین‌هاش. دورغ‌هاش و سختی‌هاش.
اینجا جایی کمی دورتر از طهران. جایی که وقتی هستی دلت برای تمام زشتی‌هایی اون شهر تنگ می‌شه. جایی که با تمام خوبی‌هاش طهرون نمی‌شه. جایی که تا وقتی توش هستی غرولند می‌کنی و از طهرون می‌گی تا اینکه دوباره بر می‌گردی و می/ بینی همون آشه و همون کاسه.

1 comment:

Anonymous said...

سلام ... خسته نباشی ... من یه زحمتی واست داشتم

ببین میتونی یه دعوت نامه بالاترین واسه من ردیف کنی ؟ بفرستی ؟

من شدیدا بهش نیاز دارم .... و اگه لطف کنی ممنون میشم...

LPAYAML@yahoo.com

www.elder.blogfa.com

ببین خدایی وبلاگ به این باحالی دارم.. حیفه تو بالاترین نباشم..