Tuesday, July 31, 2007

My Period

می‌گه که آقایون هم در عرض ماه یکبار دوچار پریود می‌شن. البته اگه پریود رو به عنوانه هم ریختن هورمون‌ها در بدن آدم بگیریم. دکتر بگو بینیم از نظر پزشکی هست اینطوری یا نه؟

خوب عملاً هم اگه بخواد شباهتی باشه توی همین هورمون ایناست دیگه و اگر نه از نظر بدنی اینا که کلاً‌ نمی‌شه وجه تشابهی پیدا کرد.

اما غرض اینکه، به فرض صحت این جریان، منم گاهی پریود می‌شم! البته دوره‌ی پریودم خیلی نا منظمه و باید از اون قرص تنظیم کنا بخورم فکر کنم! چون تقریباً چند ماه یکبار می‌شه.

معمولاً هم توی اون دوران یک هوایی دلم می‌گیره. الانم فکر کنم توی همون زمان هستم. خیلی زیاد دلم برای رفقام تنگ شده. دلم برای کار و شرکتی که هیچ دارآمدی نداشت تنگ شده. برای جاهایی که بشناسم و خاطره داشته‌باشم، برای صداهای آشنا و تمام چیزایی که از بچگی باهاشون بزرگ شدم خیلی تنگ شده. یک جورایی انگاری تازه داره دوزاریم می‌افته که خوب اینجا هم یک کمی زیادی تنهام.

حالا هر کی ندونه فکر می‌کنه ۱۲۰ ساله ایران نبودم! بعدم همه می‌گن خوب پاشو برو،‌همین بغله که، مسخره کردی؟ ولی میگین اما به این راحتی هم نیست.

به هر حال خواستم به همه‌ی رفقا بگم که خیلی دلم براشون تنگ شده، ایشالله همه شون رو خیلی زود می‌بینم و دوباره کلی با هم حال می‌کنیم.

عزت همگی مزید.

No comments: