Sunday, November 18, 2007

Have I missed you? HELL YEAH

امروز ۲۷ آبان ماه ۱۳۸۶ است. این روز هیچ مناسبت خاصی نداره. تنها چیزی که باعث شد به این تاریخ اشاره کنم احساسی بودکه از دیدنش وقتی برنامه‌ام رم اجرا کردم بهم دست داد.

وقتی از ایران میای بیرون یکی از اولین چیزهایی ارتباطت باهاش قطع می‌شه تقویم علمی و واقعاً عالیه شمسی هست.

تقویمی که کاملاً علمی و بر مبنای مفاهیم و تغییرات طبیعت پایه‌گذاری شده. توقیمی که برای هر اتفاقی در اون دلیل خاصی وجود داره. لحظه‌ی تحویل سالش فقط به خاطر اینکه روز دیگه‌ای برای شمردن وجود نداره اتفاق نمی‌افته بلکه به دقیقه و ثانیه وقتی رو که استوا صفحه‌ی مدار زمین رو قطع می‌کنه نشون می‌ده.

واقعاً خوب تقویمی داریم. اگر نخوایم همه چیز رو قرار دادی فرض کنیم و برامون دلایل علمی مهم باشه، مطمئناً تقویم شمسی بهترین انتخاب برامون خواهد بود.

1 comment:

Pooch said...

من که یک تقویم ایرونی دارم با خودم، هر چندوقت یکبار نگاه می کنم ببینم چندمه اول فکر می کردم یادم نمیره تاریخ شمسی ولی نشد