Monday, April 14, 2008

Messed Up World

آقا دنیا دیگه کاملاً قاطی پاتی شده. خبر این آقاهه که حامله شده رو فکر کنم تا حالا دیگه همه شندین. ولی بازم نتونستم که راجع بهش هیچی ننویسم.

شخصاً با این جریان مشکلی ندارم و به نظرم با این تفاصیلی که هر روز بچه‌ها تغییر جنسیت می‌دن تا چند سال دیگه از این نمونه‌ها زیاد اتفاق بیوفته و کاملاً‌هم عادی بشه.

ولی با وجود این اعتقادات، دیدن این مردک با اون شکمش و احوالاتش توی جلسه‌ی سونوگرافی واقعاً حالت بدی داشت برام. آخه دیگه این یک کمی زیادی غیرمتعارفه و هنوز جا داره تا جا بیوفته.

همیشه، برای من حداقل، دیدن یک خانوم باردار واقعاً ‌جذاب بود. فقط چون یک جورایی ابراز احساسات آقایون در این مورد خانوم‌ها رو معذب می‌کنه همیشه جلوی خودم رو گرفتم که خیلی این احساسم رو نشون ندم. ولی به نظر من خانوم‌ها وقتی باردار می‌شن خیلی جذاب‌تر، دوست‌داشتنی‌تر و یک جورایی ناز‌تر میشن. و برخلاف خیلی‌ها توی چشم من تمام تغییرات فیزیکیشون نه تنها به زیباییشون لطمه نمی‌زنه بلکه بهش کمک هم می‌کنه.

ولی خدا این مردک رو نبخشه، تمام اون تصاویر قشنگ زد و برام داغون کرد.

به هر حال وقتی این‌طوری برای اون‌ها داره جواب می‌ده به بقیه هیچ ربطی نداره. مهم اینه که ایشالله این دو‌ تا که دارن به آرزوشون می‌رسن واقعاً یک آدم درست تحویل این دنیا بدن که مهم‌ترین چیز همونه و بقیه‌اش که این بچه چجوری و کجا و از چه طریقی به دنیا اومده دارای کمترین اهمیته.

برای اطلاعات بیشتر در ایم مورد برین اینجا.

No comments: